יום שבת, 19 באוקטובר 2013

משקפופרים הסכיתו - להלן הדרך לחסכון אלפי שקלים...

שלום וברוכים הבאים לבלוג שמטרתו לחסוך לכם הרבה כסף. בכל פוסט בבלוג אתן לכם סקירה על מוצר כלשהו שקניתי ברחבי האינטרנט, ואמליץ או אשמיץ את האתר/מוכר שממנו קניתי. המטרה היא לייצר כאן מאגר ידע שיאפשר לכם לצרוך באמצעות האינטרנט בצורה החכמה והזולה ביותר.

הפוסט הראשון מיועד לכל המשקפופריים למיניהם, שנאלצים להוציא מאות עד אלפי שקלים כדי להתחדש בזוג משקפיים.
אני אישית בעלת מספר הגבוה מ6-, ובורכתי גם בצילינדר לא קטן. עד כה זוג משקפיים ממוצע שלי עלה בסביבות ה2500/3000 ש"ח. כמובן שקניתי זוג אחת לכמה שנים טובות... בכל זאת מדובר בהוצאה מכובדת ביותר.





עד שיום אחד נחשפתי לאתר הזה:


הצצה קטנה באתר תראה לכם שמדובר במסגרות שעלותן נעה בין 6-30 דולר. כמובן שבתור מרכיבת משקפיים עם מספר מורכב, תחילה חשבתי להזמין רק מסגרת ולייצר את העדשות כאן בארץ. אבל ,כעבור מספר חודשים השתכנעתי סופית להסתכן ולהזמין מהאתר משקפיים מוכנות. מה ששיכנע אותח היו לא אחרים מאשר אופטיקנה, שמסתבר שמכרו לי זוג קטן מדי ולכן המוטות בצד התרחבו- סאגה שאילצה אותי ללכת לחנות כדי להחזיר להם את הצורה המקורית כל חודשיים-שלוש (כמובן שעל פיצוי אין מה לדבר, שירות הלקוחות שלהם לא טרח לחזור אלי - אבל אם הגעתם לבלוג הזה, כנראה שחלק מהסיבה היא התלאות שאתם עוברים עם שירות הלקוחות במיטב חנויות ארצנו...) .

בכל אופן, אם אתם נועזים (ומעוניינים בחסכון האדיר), נדרש לכם המספר המדוייק של המשקפיים שאתם מרכיבים כדי להזמין באתר הזה. אני ניגשתי לאופטיקנה וביקשתי את המספר של המשקפיים שקניתי אצלם, לזכותם יאמר שלא היו בעיות והאופטיקאי בחנות רשם לי את המרשם על פתק.

דבר שני שחשוב מאוד שתדעו זה הגודל של הפנים שלכם או הגודל של המקפיים הנוכחיים שלכם. להלן ההסבר (שאגב, קראתי באתר עצמו ומאוד נוח). לכל משקפיים יש 3 מספרים שמתארים את הגודל שלהם:


בתמונה אתם רואים שעובי העדשה הינו 51, הרדיוס של הקשת באף הוא 14 ו138 הינו אורך המוטות. אגב, במסגרות פלסטיק רדיוס הקשת באף חשוב מאוד (כדי שהמשקפיים א יפלו לכם מהאף), בשאר המסגרות פחות. בכל אופן, אני ממליצה שתקראו את ההסברים באתר על האופן שבו מתאימים משקפיים, וגם יש להם פיצר נחמד שבו מעלים תמונות שלכם ורואים את המשקפיים הנבחרות עליכם. עם זאת, כמובן שמדובר בסיכון שכן אתם לא יכולים באמת לדעת כיצד המשקפיים יראו עליכם והאתר לא מאפשר החזרות בגין סיבה שאיננה אופטית.

וכך במהלך השיטוט באתר מצאתי מסגרת שאותה רכשתי בעבר בארץ עבור 1200 ש"ח, ובאתר עצמו עלתה 19 דולר. כיוון שידעתי שהמסגרת מתאימה לי (וגם הסתכלתי במידות שציינתי לכם), לא היססתי והזמנתי. בחרתי את כל הציפויים וסוג העדשה הדק ביותר, והעלות כולל משלוח הגיעה ל300 שח בלבד (להזכירכם, מדובר בעשירית מחיר ממה שאני נוהגת לשלם בארץ). חשבתי לעצמי שבמקרה הכי גרוע הכסף ילך לפח, ושזה שווא את הסיכון תמורת הסיכוי לקניית משקפיים במחיר כה נוח. ואוו, כמה אני שמחה שהלכתי על זה!

אחרי כשלושה שבועות קיבלתי את המשלוח הביתה, להלן תמונה שלי מרכיבה את המשקפיים:



המשקפיים איכותיות מאוד, ואני רואה איתן מצויין. אפילו טוב יותר ממה שראיתי בעבר כיוון שהזמנתי את העדשה הדקה ביותר שקיימת. בקיצור, ממליצה בחום!



לסיכום: www.zennioptical.com

יתרונות:
1- מבחר עצום
2- מחירים נוחים מאוד
3- משלוח מהיר
4- ניתן לשלם בפייפל
4- 4- יש קאשבק!

חסרונות:
1- בחירת משקפיים ללא מדידה על הפנים. בכל זאת מדובר במוצר בו משתמשים באופן יומיומי.
2- בהזמנה שלי הוספתי בכ-4 דולר גם קליפס של משקפי שמש. הגיע קליפס שלא מתאים בגודל למשקפיים, והאמת שהוא נראה מאוד מוזר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה