יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

בגדי ילדים מ- NEXT

שלום לכולם!
ההורים מבינינו מכירים את ההתלבטות בנושא המלתחות של הקטנטנים: מצד אחד רוצים להלביש אותם יפה, מצד שני הם גדלים מהר ומלכלכים מאוד את הבגדים שלהם. אין אפס, זה מבאס לקנות לקטנציק בגד חדש ולחזות בו נהרס תוך מאיות השניה עם בצק/צבעי גואש/מאכל אהוב תורן ועוד... הבגדים בארץ לקטנטנים לא זולים, בטח ובטח כאשר מדובר בבגדים חגיגיים יותר. אז מה אני מציעה? לקנות בחנות המקוונת של NEXT הבריטית.




http://il.nextdirect.com/en/

כמה מילים על החנות- מדובר בחנות בריטית הפרוסה היטב ברחבי אירופה, ואני מדברת כמובן על החנות המקוונת שלהם. החנות חורטת על דגלה למכור בגדים איכותיים במחירים ברי השגה. יש להם מלתחות מגוונות לתינוקות, ילדים, גברים ונשים. בפוסט הזה אסקור עבורכם חבילה של בגדים שהזמנתי ליונתני (הגבר גבר בן דקה לשנתיים שלי), ואשווה אותם למוצרים דומים מחנויות מהארץ.
בוא ניגש לעסק... אז מה קניתי?

חבילה מנקסט
מדובר ב: 3 חולצות מעבר, 3 זוגות מכנסי פוטר, זוג מגפוני גשם וזוג נעליים. כל זה עלה לי 156 ש"ח. כן כן, לא התבלבלתי.. להלן החשבונית:

חשבונית מנקסט

אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע יש הנחה של 100 ש"ח- העניין הוא כזה, מסתבר שנקסט פירסמו קופון של 50 ש"ח בעיתון "לאישה" עבור הקונים הישראלים כאשר האתר עבר להשתמש בש"ח (ולמעשה הכיר לחלוטין בשוק הגדול מאוד שיש בארץ למוצרים שלהם), ובמקביל היה קופון שווה ערך ל50 ש"ח כללי. אני בטוחה שהם לא תיארו לעצמם שהמוח הישראלי יבדוק האם ניתן להשתמש בקופונים האלו ביחד, אבל כמובן שהישראלים (יותר נכון הישראליות) ניסו והצליחו. תוך יום בערך הם סגרו את האפשרות להזנה כפולה של קוד והיה קצת מריבה על גבי הרשת האם הקוד הכפול יכובד או שלא.
שורה תחתונה, גם אם הייתי משלמת את המחיר המלא של המוצרים, קרי 256 ש"ח, עדיין מדובר בחסכון אדיר מול המחירים בארץ.



כדי שתבינו את האיכות של המוצרים, שימו לב איזה נעליים מהממות הגיעו :)
ועכשיו נעבור לסקירה של המוצרים- קודם כל, הם מאוד מאוד איכותיים. 100% כותנה רכה ונעימה, אין איתם נפילות בנושא של האיכות. הנעליים מהממות ובנויות היטב, וכך גם מגפוני הגשם. מבחינת איכות, אי אפשר להשוות למוצרים דומים נגיד מFOX, שכן הבגדים של NEXT הרבה יותר נעימים.
מה לגבי מידות? שימו לב שהמידות הבריטיות טיפה גדולות. יונתני יחסית גבוה, ועוד חצי חודש בן שנתיים, אבל החולצות והמכנס שהזמנתי שמתאימים לגילאי 2-3 גדולים עליו. שנה שעברה הזמנתי חולצות מעבר מהם שעדיין מתאימות לו. כנ"ל עם הנעליים, הזמנתי מידה 7 בריטית שתואמת למידה 24 בארץ, ולדעתי נחכה לפחות עונה או שתיים עד שנלבש אותם. בכל אופן, נח מאוד להחליף מוצרים במידה וקיבלתם מידות שלא מתאימות לכם, יש להם בתוך השקית שבה הם שולחים את המוצרים מדבקה עם אפשרות להחזרה.


וזה כמובן, יונתני החתיך, מבסוט מהרכישות החדשות
ועכשיו לקצת השוואות- אני אשווה לFOX הישראלית כיוון שלאחרונה קניתי מוצרים דומים. 3 חולצות מעבר ב100 ש"ח, ומכנסי פוטר 2 ב60 (מקווה שאני זוכרת נכון). קרי, באותו סכום שבו קניתי את כלל הקניה מNEXT שכוללת מגפי גשם ונעליים.. הייתי קונה בארץ רק חולצות ומכנסיים. אני שוב מדגישה, המוצרים של NEXT יותר איכותיים בהרגשה, ולכן מעבר לפקטור של המחיר, מדובר פשוט במציאות. כמובן שנעליים במחירים האלו לא תמצאו בארץ, בטח ובטח לא נעליים חגיגיות כמו אלו שהזמנתי.

ונסיים כהרגלנו, ביתרונות וחסרונות של האתר.

יתרונות:
1) ניתן לשלם בPAYPAL. (טעות שלי, ניתן לשלם רק דרך כרטיס אשראי, אבל בצורה מאובטחת)
2) משלוח מהיר, מגיע תוך כשבוע-שבועיים ארצה.
3) שרות לקוחות מעולה, אפשרות החזרה נוחה וזיכוי מלא על פריטים.
4) כרגע ניתן להשתמש בקופון הבא : LAISHA50  ולקבל 50 ש"ח הנחה.
5) לאחר הזמנה ראונה מקבלים קופון הנחה עבור חברים, מקנה להם 10$ הנחה ברכישה הראשונה שלהם.
6) משלוח לארץ בחינם.

חסרונות:
1) מבחינת מחירים, צריך לעשות סקר שוק, חלק מהמוצרים לא יותר זולים מהארץ. לרוב להשתלם מה שמגיע בVALUE PACK, קרי מספר מוצרים ביחד בחבילה.
2) לרוב נגמר להם המלאי מהר מאוד לאחר חשיפת הקולקציות.
3) אין מעקב אחרי ההזמנות, ואין היסטוריית הזמנות באתר.

כרגיל- אשמח לענות לכם לשאלות. אנא השאירו תגובות כאן בבלוג :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה