יום שני, 18 באוגוסט 2014

חזרנו לענייני המשקפיים zennioptical

שלום לכולם!

אני שמחה לעשות פוסט שהוא סוג של חזרה למקורות שהתחילו את הבלוג הנ"ל - וזה הנושא הכאוב של מחירי המשקפיים בארץ. יום אחד אזרתי אומץ וקניתי משקפיים באינטרנט, בן היתר כי נמאס לי מהיחס שקיבלתי ברשתות בארץ. והפלא והפלא, קיבלתי משקפיים מעולות בעשירית מחיר ממה שאני רגילה לו בארץ (ובאמת עשיירת מחיר, 300 ש"ח במקום ה3000 הסטנדרטיים שהייתי משלמת).


הפעם אספר לכם על המשקפיים המולטי-פוקליות שהזמנו עבור חמותי! כן , כו, יש להם גם מולטי פוקליות.. אפילו כמה סוגים. ראשית הרשו לי להציג בפניכם שוב את האתר שממנו הזמנו:

ZENNI OPTICAL

מדובר באתר סיני שניתן להזמין ממנו, ובכן, את כל סוגי המשקפיים שנפשכם חושקת :)
כאמור, הפעם הזמנו משקפיים מולטי-פוקליות ללא קו חוצה בכ-100 דולר, להלן ההזמנה:

הזמנה של המשקפיים
וכמובן שקיבלנו אותם באיכות גבוהה, ואין ספק שחמותי מרוצה:

חמותי עם המשקפיים
את השקפיים הנ"ל הזמנו לפני שנה, והאיכות שלהם פשוט מעולה. אני ממליצה לכם לקרוא את הפוסט הנוסף שרשמתי על איך להזמין מהם, כדי לקבל יותר מושג על האופן שבו מזמינים משקפיים שמתאימים לפנים שלכם (גדלים רצויים של מוטת המשקף למשל). כמו כן, לא לשכוח, יש קשבק גם עבורם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה