יום חמישי, 4 ביוני 2015

זני אופטיק - בפעם השלישית גלידה

שלום לכולם!

שוב אני חוזרת לענייני המשקפיים, שהתחילו את הבלוג הזה. אני פשוט בהלם כל פעם מחדש מההפרש הגדול בין המחירים בארץ לבין המחירים בזני אופטיקל. להזכירכם, מדובר בחנות סינית שמייצרת מסגרות ועדשות, במחירים מצחיקים ובאיכות גבוהה. כל מה שאתם צריכים כדי לרכוש הוא המספר של העדשות שלכם, והגודל של המסגרת (יש פירוט בפוסט הראשון כיצד להזמין). והפעם יש חידוש באתר שלהם.. התאמה של המשקפיים המוצעות לפנים שלכם.



חלקכם תוהים מה סוד הקניה ברשת? צריך לדעת להתאים את המסגרת לפנים הרי.. במיוחד לסקפטיים, זני אופטיקל הכינו תוכנה בתוך האתר שלהם, המאפשרת לשים תמונה של הפנים שלכם ולהתאים לה מסגרות! יש התאמה מדוייקת של הגדלים, ולכן אפשר ממש בקלות לבחור מסגרת מתאימה. למשל:

התאמת משקפיים
כמו שאתם רואים, בצד ימין יש תמונה שלכם וכשאתם בוחרים משקפיים המערכת תראה לכם אילוסטרציה של איך זה יראה על הפנים שלכם. כשמעלים את התמונה יש מספר גדלים שצריך להגדיר, וגם לציין בדיוק איפה מרכז העין שלכם. משם אפשר לשחק בכיף :)

מה נרכש הפעם? זוג משקפיים מולטי פוקליות לחמותי (עם עדשות זיקית שמתכהות לצבע סגול), וזוג אופטי זיקית לגיסי. רק כדי לסבר את האוזן, במשפחה משקפופרית כמו שלנו, אנחנו חוסכים אלפי שקלים בשנה מקניית משקפיים הצורה זו...

הזמנה מזניאופטיקל

אוקיי, אז מה שאתם רואים בחשבונית הוא שתי זוגות משקפיים עם עדשות בעובי 1.57, כשהשמאליות הינן מולטיפוקליות, ושתיהן מחליפות צבע בשמש. לזוג של גיסי הזמנו ציפויים מיוחדים (כיוון שהוא עובד בשטח הרבה). במחיר המדהים של 670 ש"ח (כולל משלוח).

ועכשיו קצת תמונות של המשקפיים (עמכם הסליחה על האיכות הירודה של התמונות):

משקפיים מולטי פוקליות

משקפיים רגילות
לא לשכוח להיכנס לאתר קשבק רגע לפני הרכישה, ולקבל 5% מהקנייה חזרה כמובן. אם יש לכם שאלות, אני מוכנה לייעץ לכל שלב של הקנייה, רק רשמו אותם כאן למטה לטובת הכלל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה