יום שני, 23 ביוני 2014

עגלת תינוק מגרמניה

שלום לכולם!

בהמשך לפוסטים אודות מוצרי תינוקות שניתן לקנות בזול מחו"ל, הגיעה תורה של עגלת התינוק. התחבטתם רבות בנוגע לאיזה עגלה כדאי לכם לרכוש - כנראה שראיתם דגמים רבים בחנויות שונות. אחרי שהחלטתם לקנות דגם מסויים, דבר אחד בטוח, כדאי לקנות אותו מחול. יש ביניכם ברי מזל שיש להם קרובים מחול שיכולים להביא להם את הרכישה ארצה, אך גם עבור אלו שלא יש פתרונות בדמות אתרים אשר עושים משלוחים ארצה.

האתר הגרמני בייבי שופ מאפשר לכם לקנות עגלה ולקבל אותה במשלוח ארצה : http://www.babyshop.de/
תצטרכו טיפה לחרוק שיניים ולעבור מחסום מנטלי שכן האתר עצמו בגרמנית,עם זאת התיאור של כל המוצרים באנגלית.

נתחיל בסקירה - לשם ההשוואה בחרתי בעגלה שרבים וטובים בוחרים בה, מדובר בפג פרגו כמובן. עגלה משולבת מסוג BOOK PLUS תעלה לכם בארץ בסביבות ה- 5000 ש"ח (ולטובת הקוראים אשר טרם ביצעו סקר שוק על עגלות, הכוונה בעגלה משולבת הינה עגלה הכוללת עריסה,טיולון סלקל ותיק החתלה).
להלן תמונה של העגלה מאחד האתרים בארץ אשר מוכר אותה:

פג פרגו - באתר מכירות בארץ

ותמונה שלה באתר הגרמני:

טיולון פג פרגו בבייבי שופ

עריסה,סלקל ותיק עגלה מבייבי שופ

שימו לב, באתר הגרמני מוכרים את העגלה עם הטיולון בנפרד מהעריסה+סלקל+תיק עגלה. אתם צריכים לקנות את שני המוצרים כדי לקבל את אותה החבילה הכוללת כגון זו הנמכרת בארץ.

להלן החשבונית הסופית באתר, לאחר הורדה של המע"מ הגרמני (שאותו כמובן, בתור אזרחי ישראל, אתם לא צריכים לשלם):

חשבונית פג פרגו מהאתר הגרמני
בחשבונית ניתן לראות את עלות העגלה, כאשר לאחר רישום והכנסת הכתובת שלכם בישראל תגלו כי על עגלה זו נדרש להוסיף 85 אירו למשלוח. המשלוח הינו בDHL עד הכניסה למדינה, ולאחר מכן הוא עובר לדואר ישראל. בפועל תקבלו פתק הביתה כמו כל חבילה אחרת שאתם מקבלים מחו"ל.

שורה תחתונה: סה"כ באתר הגרמני מדובר בסכום של 674 אירו, קרי 3170 ש"ח. תוסיפו על זה מע"מ בסך 18% אותו תשלמו כאשר העגלה תגיע ארצה ותגיעו לסכום של 3740 ש"ח. מדובר בכ- 1200 ש"ח פחות מהמחיר בארץ. אני בטוחה שאתם יכולים לחשוב על לא מעט שימושים לסכום הכסף הנאה הזה.

שימו לב שיש בעיה של אחריות על העגלה ברגע שאתם קונים בצורה הזו. יתכן והיבואן בארץ אשר מספק שירותים לעגלה זו לא יאפשר קבלת שירות. שלחתי שאלה לאתר בנושא, אעדכן אותכם כאשר תתקבל התשובה. מצד שני, אני יכולה לספר שמעולם לא הייתה לי בעיה בעגלת התינוק שדרשה טיפול אצל היבואן, אבל לכו תדעו.

נקנח ביתרונות וחסרונות של האתר:

יתרונות:

1) זול משמעותי מול המחירים בארץ.
2) ניתן לשלם ב PAYPAL.
3) משלוח יחסית מהיר - תוך כחודש תקבלו את העגלה.

חסרונות:

1) האתר עצמו בגרמנית, נדרש להתגבר על המבוכה הראשונה ולחפש בכל זאת את המוצרים שאתם מעוניינים בהם.
2) מבחר העגלות יחסית קטן.
3) נושא האחריות מוטל בספק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה