יום שבת, 14 ביוני 2014

קניית פליימוביל ולגו במחירים הנמוכים ביותר

שלום!

טרם הגיע זמננו לקנות את הצעצועים הכיפיים האלו (שמתאימים בערך לגילאי 4 ומעלה), אבל אנחנו כבר מחכים ליום שבו יונתני וינאי יהיו מספיק גדולים למשחקי ההרכבה השונים .בכל אופן, חברה טובה ביקשה שאחפש לה ברחבי הרשת את המחירים המשתלמים ביותר לקנייה שלהם, וכך עשיתי. כמובן שאצתי רצתי לכתוב לכם פוסט על העניין, כדי להפיץ את הבשורה, ולהמשיך לעודד קנייה חסכנית ברחבי הרשת.

נתחיל עם לגו, חיפוש רנדומלי על משחקי לגו יחסית גדולים הביא אותי ל"לגו בית חוף הים". בחיפוש בזאפ, מוצאים כי המחיר הזול ביותר בארץ הינו 335 ש"ח. מדובר על הערכה הזו:

לגו בית החוף - זאפ

כיוון שללגו יש מספרי ערכות, קל מאוד לחפש את אותו המוצר ברחבי הרשת, ולהשוות את המחירים. האופציה הראשונה שנבדקה היא אמזון, שבה אותה ערכת לגו עולה 40$. כן, מדובר בכ- 144 ש"ח (שעליהם תצטרכו להוסיף דמי משלוח, אבל עדיין אנחנו לא מגיעים אפילו קרוב למחיר בארץ).

לגו בית החוף - אמזון

אגב- אני יודעת שטרם נכתב פוסט על אמזון, מבטיחה לעשות זאת בקרוב.
כמובן שלא נהיה צרכנים נבונים מבלי להמשיך לחפש את המחיר הזול ביותר, ולכן חיפשתי גם בחנות הבריטית THE HUT את אותה ערכת לגו. הפעם מדובר ב25 פאונד שכולל את המשלוח (כן, זה יוצא טיפה יותר זול מבאמזון). כרגע יש להם מבצע של 10% הנחה על כל הצעצועים, אז אפילו תחסכו עוד טיפה.

לגו בית החוף - THE HUT

אופציה נוספת היא לקנות מידידינו הסיניים - אלי אקספרס. חיפוש באתר שלהם מעלה את אותה הערכה בכ-90$, אכן פחות משתלם מהאופציות שכבר בדקנו. מה שכן, ניתן לקנות אצלם חיקויים של דמויות בזיל הזול, רק שצריך לבדוק שהמוכר אמין ושלא מדובר במוצר עם איכות נמוכה.

כמובן, ואני מזכירה את זה תמיד, לא לשכוח לפני כל קנייה שהיא להיכנס לאתרי הקש בק ולקבל החזר על הרכישה.

נמשיך עם פליימוביל- קודם כל, אני חייבת לציין שאני מופתעת לגלות מכמה המשחקים האלו יקרים בארץ! הסתכלתי על ערכת טירת אבירים, שמחירה בארץ הינו מעל ל-500 ש"ח! להלן הערכה כפי שהיא מופיעה בזאפ:



פליימוביל טירת האבירים - זאפ

אז 548 ש"ח, או... 99$ (שזה בערך 356 ש"ח) באמזון! גם כאן הפרש המחירים פנומנלי לטובת האתרים מחול כמובן.

פליימוביל טירת האבירים - אמזון

וקיימת גם האופציה האקולוגית, והזולה יותר, והמועדפת עליי , של קניית המשחק יד שניה. אם זה לא מבאס את הילדים שלכם שלא תהיה להם קופסת הקרטון, ניתן לרכוש יד שניה באיביי את אותה הערכה בכ- 40$ ( 144 ש"ח, כחצי מחיר מעלות הערכה החדשה).

פליימוביל טירת האבירים - יד שניה באיביי
כמובן, ואני מזכירה את זה תמיד, לא לשכוח לפני כל קנייה שהיא להיכנס לאתרי הקש בק ולקבל החזר על הרכישה. כן, גם על קנייה של יד שניה באיביי יש החזר, הרי מנגנון הקש בק עובד על תעבורה באינטרנט, ולא ממש אכפת להם איזה מוצר אתם קונים.

מקווה מאוד שפוסט זה עזר לכם, אם יש לכם שאלות/תגובות/בקשות אשמח אם תכתבו אותן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה