יום שני, 13 בינואר 2014

אתרי CASH-BACK , או איך לעשות הכנסות מהוצאות...

שלום שלום, 

הפעם אני אספר לכם על אתרים מאוד חשובים שאתם צריכים להכיר במהלך הקניות שלכם באינטרנט - מדובר באתרי CASH_BACK.
מה הכוונה? אלו אתרים שמחזירים לכם סכום מסויים מהקניה שלכם ישירות לחשבון הפייפאל (וזאת לאחר שהגעתם לסכום מינימלי כלשהו שהם קבעו). אתם בטח שואלים את עצמכם למה שמישהו יעשה את זה? זה בגלל שהם מקבלים כסף על זה שאתם נכנסים ועושים רכישה דרך הלינק מהאתר שלהם. תעבורה באינטרנט משמעה כסף, הם מקבלים כסף על כך שאת הרכישה באתר ביצעתם דרך הלינק שלהם, וכתגמול הם נותנים לכם חלק קטן חזרה. כן כן, הם אכן עושים כסף מכלום.. אבל ככה זה בימינו, העיקר שגם אתם תהנו מהעניין.



אז איזה אתרי קאש-בק יש? כמו בכל דבר באינטרנט, יש מגוון, ורצוי לפני כל קניה לבדוק איזה אתר קאש-בק נותן את אחוז ההחזר הכי גבוה לאתר שאתם מעוניינים לקנות בו. להלן ההמלצות שלי:


1) איבייטס:  אתר קאשבק אמריקאי, אני משתמשת בו בעיקר לסטרוברי.

ראשית כמה מילים על האתר: יש שני בונוסים שאתם צריכים להכיר, בונוס הרשמה של 5$ ובונוס הבאת חבר (שתלוי גם ברכישות שהחבר מבצע).
המינימום למשיכה הינו 5.01$ (לא כולל בונוס הרשמה). התשלום מתבצע 4 פעמים בשנה. אין צורך לבקש תשלום, מי שמגיע למינימום מקבל אותו ישירות לחשבון הפייפל. אגב, יש גם אפשרות לתשלום בצ'ק, אבל זה לא מומלץ בגלל העמלה.

כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר הקש-בק , ומתוכו להיכנס לאתר שבו אתם רוצים לרכוש.

באיזה אתרים אני קונה דרכם? - זוכרים את הפוסט על האתר הסיני עם המשקפיים? אז איבייטס מחזיר לכם 4% מערך הרכישה שם (להזכירכם- ZENNIOPTICAL). בסטרוברי יש החזר של 3.5% מערך הקניה. רק שימו לב לבדוק כל פעם כי ההחזרים משתנים.
קישור להרשמה.

2) אקסטרבוקס:  גם זה אתר קאשבק אמריקאי, אבל הוא נותן החזר לאליאקספרס!

גם כאן תקבלו בונוס של 5$ בהרשמה, ובונוס הבאת חברים.
מינימום למשיכה: 5$ (לא כולל בונוס הרשמה). התשלום מתבצע על פי בקשתכם , אחרי שהגעתם למינימום הנדרש.

לתשומת ליבכם: יש כאן החזר על אליאקספרס! נכון, הוא רק 0.5%, אבל זה אומר שקניתם מוצרים מאוד בזול, ועוד קיבלתם חלק מהרכישה חזרה.. שווה בכל מקרה :)
קישור להרשמה.

לסיכום- כנסו לאתרים האלו, תהליך ההרשמה לוקח כ-5 דקות, ואתם מתחילים להנות מחלק יחסי מהרכישות שלכם ככסף חזרה ישירות לפייפאל. זה משתלם וזה בטוח!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה