יום שלישי, 22 באפריל 2014

ראש בראש: רכבת ממונעת (אלי אקספרס מול השק"ם)

שלום לכולם!

החלטתי להתחיל פינה חדשה בבלוג - נקרא לה ראש בראש. מטרת הפינה תהיה להשוות מוצרים שנקנו במחירים דומים בארץ מול קניה באינטרנט מחול, כדי לבדוק האם זה באמת יותר משתלם ובכמה (רמז רמז - לא תמיד, אבל אין ספק שסקר שוק בריא תמיד יעזור לעודד צריכה נבונה).


היום ספציפית אסקור לכם קנייה של רכבת ממונעת - קניתי את הרכבת הזו באלי אקספרס, ב-7$ ( פחות או יותר 25 ש"ח). ככה היא נראתה באתר:

תמונה של הרכבת הממונעת מאלי אקספרס
מדובר ברכבת עם 3 חלקים, ומסילה פשוטה. צריך להוסיף סוללה רגילה שלא כלולה בחבילה. התיאור באתר תואם בדיוק את המוצר שהתקבל, אם כי לטעמי האיכות נמוכה מאוד:


יונתני בוחן את הקופסא

וככה היא נראית- בדיוק כמו בתיאור באלי אקספרס

הרכבת בפעולה

סה"כ מדובר בצעצוע נחמד, בטח ובטח עבור פעוטות שאוהבים מאוד רכבות ומכוניות. שלושת חלקי הרכבת מתחברים ביניהם עם פלסטיקה זולה שנשברה כבר בשימוש הראשון, לדעתי המסילה עצמה לא תצליח לחיות הרבה מעבר למשחק אחד נוסף ברכבת. אז נכון, יונתני אוהב לחקור צעצועים ונוטה לשבור אותם מהר, אבל בכל זאת כאן מדובר גם באיכות נמוכה שתרמה לעניין.

לעומת זאת, בארץ קניתי את הרכבת הבאה בשקם, בעלות של 56 ש"ח. נכון, זה כפול במחיר, אבל האיכות הרבה הרבה יותר גבוהה.

רכבת ממונעת שנקנתה בשקם

גם כאן מדובר ברכבת ממונעת עם שלושה חלקים, שפועלת על סוללות (2 שלא כלולות במחיר). אם זאת, המסילה עצמה גדולה בהרבה, וכוללת גם גשר. כל חלקי הפלאסטיקה איכותיים בהרבה מזו שהגיעה מאלי אקספרס. אגב, שיחקנו בה כבר פעמים רבות ושום חלק לא נשבר.

הרכבת בפעולה
אז נכון, השוותי שני מוצרים שאחד מהם כפול במחיר מהשני, ובכל זאת אני חושבת שהרכבת שנקנתה בארץ שווה הרבה יותר :) מה שנשאר לעשות זה לחפש את המשחקים של RAPID TRANSIT באלי אקספרס ולראות אם ניתן להשיג אותם במחירים נמוכים ממה שנקנה בארץ. משאירה לכם את זה לניסיון...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה