יום שני, 9 ביוני 2014

מוצרים לאופניים ונורות חסכוניות מEBAY

שלום לכולם!

הפעם אכתוב פוסט שמופנה למין הגברי בעיקרו, אבל לא רק. בעלי היקר התחיל לרכב על אופניים, ולכן נקנה ציוד רב מהתחום באיביי... מצ"ב סקירה של המוצרים, והשוואה כמובן למחירים שלהם בארץ. כמו כן, בעקבות מספר תאונות קטנות שקרו לנו בבית, הזמנו נורות חסכוניות ואף בתי נורה מהסינים.. כמובן שבמחירים נמוכים מאוד מול הארץ, ואנחנו ממש מרוצים!

אז בוא נתחיל:
להזכירכם EBAY זו למעשה פלטפורמה ענקית שדרכה ניתן לרכוש ולמכור מוצרים מכל העולם, ממוכרים פרטיים ומחנויות מקוונות. רכישה בטוחה לחלוטין, שהלקוח בה תמיד צודק. אין מה להסס עם לקנות דרך EBAY, ואפשר לשלם עם PAYPAL. מה שבעלי שכח, ואני מקווה שאתם לא, זה להיכנס קודם כל לאתר של קש-בק ולקבל החזר של בערך אחוז מהקנייה שלכם.
לכל חובבי האופניים, כמובן שנדרש לקנות אמצעי בטיחות שונים. האמת, שמאז שבעלי התחיל לרכב ונכנס ברצינות לעסק, גיליתי שיש המון אבל המון ציוד שאפשר לקנות... בכל אופן, בעלי קנה את האור הקדמי והאחורי הזה מEBAY, בכ- 128 ש"ח:

פנס קדמי ואחרוי לאפוניים


כמה זה היה עולה בארץ? קשה קצת להשוות כי לא הצלחתי למצוא את המוצר הזה ספציפית באף חנות מקוונת, אבל נראה שבסביבות ה-200 ש"ח.
עוד רכישה לטובת טיולי אופניים- אוזניות על חוטיות של PLANTRONICS. נקנו יד שניה במצב חדש לחלוטין מEBAY בכ- 180 ש"ח.

אוזניות אלחוטיות

כמה זה היה עולה בארץ? חדשות באתר הכי זול שזאפ מצא היו ב320 ש"ח. אולי אפשר למצוא ביד 2, אבל למה להתאמץ כשאפשר לקנות מאיביי :)

ועכשיו רכישה נחמדה מאוד לבית- נורות לד חסכוניות מאוד! קנינו חמישה ב 15$, וכמובן שזה משמעותית יותר זול מבארץ. כבר נמצא ברחבי הבית שלנו, ומומלץ בחום.


אני אישית הפסקתי כמעט לחלוטין לרכוש מוצרים בארץ, מקווה שגם אתם משתכנעים לאט לאט לעבור לצד האפל של קניות באינטרנט :) בקרוב פוסט עבור הורים לילדים בגילאי 5-8, עם המקומות הנכונים והזולים ביותר ברשת לרכוש בהם לגו, פליימוביל וכולי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה